Tieto všeobecné obchodné podmienky bližšie upravujú práva a povinnosti zmluvných strán, kupujúceho (spotrebiteľa) a predávajúceho spoločnosť OPPORTUNE, s.r.o. so sídlom Alstrova 6038/83, 831 06 Bratislava, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, odd. Sro, vl.č.38342/B, IČO: 35965029 (dodávateľa tovarov a služieb), ktoré prostredníctvom elektronického obchodu uzatvoria kúpnu zmluvu na tovar zakúpený prostredníctvom elektronického obchodu.

Predávajúci uvádza zoznam tovarov, ktoré ponúka na predaj kupujúcemu a umožňuje kupujúcemu tovary objednávať prostredníctvom webovej stránky elektronického obchodu www.opportune.sk/obchod. Tieto obchodné podmienky sa vzťahujú výlučne na nákup v elektronickom obchode predávajúceho.

Informácie o tovare a cene

Predávajúci si vyhradzuje právo kedykoľvek upraviť cenu tovaru uvedenú v ponuke elektronického obchodu. Zmena ceny tovaru sa nevzťahuje na kúpne zmluvy (objednávky) uzatvorené pred zmenou ceny, bez ohľadu na to, že ešte nedošlo k dodaniu tovaru. Rozhodujúca je kúpna cena tovaru uvedená predávajúcim pri potvrdení objednávky.

Objednanie tovaru

Objednávku je možné vytvoriť týmito spôsobmi:

  • osobne priamo na prevádzke Galvaniho 2/a, 821 04, Bratislava v areali G2 Park
    počas otváracích hodín
  • telefonicky počas otváracích hodín
  • elektronicky prostredníctvom našej stránky www.opportune.sk/obchod

Storno objednávky

Storno (zrušenie) objednávky je možné len pred jej vyhotovením. Akonáhle je objednávka vybavená, nie je možné ju stornovať a kupujúci je povinný za ňu zaplatiť.

Platobné podmienky

Platbu za objednané jedlo je možné realizovať nasledovnými spôsobmi:

  • pri osobnom odbere na prevádzke Bojnická 3, Bratislava počas otváracích hodín v hotovosti, stravnými lístkami alebo platobnou kartou
  • pri prevzatí jedla pri dovoze, zaplatíte kuriérovi v hotovosti alebo stravnými lístkami
  • po potvrdení objednávky v online obchode zaplatíte platobnou kartou online cez platobnú bránu Tatra Banky CardPay
  • po potvrdení objednávky v online obchode zaplatíte cez Apple Pay

Online platba cez platobnú bránu- CardPay

Služba Cardpay akceptuje nasledovné karty: VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro a Diners Club. Po odoslaní objednávky budete presmerovaný na klientskú zónu banky. Platba je pripísaná okamžite a tovar odosielame obratom.

 

 Ako CardPay funguje?

Oficiálna stránka informačného návodu Tatra banky
Vyberiete si tovar v online obchode, v objednávkovom formulári vyplníte všetky potrebné informácie o nákupe a adrese dodania tovaru a pri výbere spôsobu platby kliknete na ikonku CardPay. Budete presmerovaný na web stránku Tatra Banky, kde vyplníte potrebné údaje – číslo svojej karty, platnosť karty a CVV/CVC kód (VISA používá označenie CVV alebo CVV2, MasterCard používá označenie CVC alebo CVC2). Banka následne zrealizuje platbu v Autorizačnom centre. Po obdržaní výsledku transakcie Vám v priebehu niekoľkých sekúnd oznámi výsledok na svojej web stránke. Následne budete opäť presmerovaný na stránku nášho online obchodu.

 

Aké sú výhody platby pomocou CardPay?

  • Rýchlosť, bezpečnosť a jednoduchosť. Transakcia je on-line a trvá spravidla okolo 10 sekúnd. Bezpečnosť je zaručená hneď niekoľkými opatreniami:
  • Ako obchodník vôbec neprichádzame do styku s údajmi z Vašej platobnej karty, to znamená číslo a platnosť karty. Tieto údaje pozná len banka a Vy.
  • Vypĺňate bankové údaje priamo na bezpečnej web stránke Tatra Banky

Apple Pay pre našich zákazníkov

Tatra banka v rámci platobnej brány CardPay spustila možnosť platieb prostredníctvom Apple Pay.

Apple Pay ponúka našim zákazníkom jednoduchý a bezpečný spôsob platenia v vašom online obchode. Naši zákazníci, ktorí používajú zariadenia iPhone, iPad alebo Mac, môžu využiť tento moderný spôsob platenia. Platby cez Apple Pay sú rýchlejšie a jednoduchšie než akceptovanie tradičných kreditných alebo debetných kariet.

Naši zákazníci už nemusia hľadať peňaženku a v nej tú správnu kartu. V aplikáciách alebo na našich webových stránkach môžu zaplatiť jediným klikom a potvrdiť platbu prostredníctvom biometrie.

Tatra banka službu Apple Pay implementovala ako súčasť platobnej brány CardPay.
Platba prostredníctvom Apple Pay má rovnaký priebeh ako platba realizovaná tradičnou platobnou kartou.

Podmienky dodania tovaru

Kupujúci si môže zvoliť z nasledujúcich spôsobov doručenia tovaru:

  • osobné vyzdvihnutie na prevádzke Galvaniho 2/a, 821 04, Bratislava v areali G2 Park počas otváracích hodín
  • dodanie našim kuriérom – cena za doručenie je vypočítaná priamo pri objednávaní tovaru pred potvrdením objednávky. Kupujúci potvrdením objednávky súhlasí s cenou za dovoz.

Predávajúci sa zaväzuje:

  • Dodať správny tovar v objednanom množstve a za cenu platnú v čase potvrdenia objednávky
  • Adekvátne tovar zabaliť a dodať v stanovenej lehote ako je uvedené na stránke opportune.sk
  • Ak objednávku nie je možné zrealizovať, kupujúci bude kontaktovaný pracovníkom Opportune a bude mu ponúknutý alternatívny produkt alebo vrátenie peňazí.
  • Ak objednávku nie je možné doručiť v stanovenej lehote, bude kupujúci kontaktovaný predávajúcim za účelom dohodnutia ďalšieho postupu.

Kupujúci sa zaväzuje:

  • Prevziať objednaný tovar a zaplatiť za objednaný tovar.
  • Bezodkladne po prijatí objednávky skontrolovať dodaný tovar, najmä či bol dodaný kompletný a nepoškodený.

Reklamačné a záručné podmienky

Reklamácie sú vybavované:

  • telefonicky počas otváracích hodín
  • prostredníctvom kuriéra pri prevzatí tovaru
  • osobne na prevádzke Galvaniho 2/a, 821 04, Bratislava v areali G2 Park počas otváracích hodín
  • emailom na: opportune@opportune.sk

Záruka:

  • Záruka platí 30 minút po dodaní tovaru
  • Tovar je možné reklamovať, ak nezodpovedá kvalite a druhu objednaného tovaru
  • Pri reklamácii musí byť zachovaných minimálne 75% objemu tovaru
  • Pri donáške kuriérom nemôže byť predmetom reklamácie dodržanie výdajnej teploty tovaru
  • Náprava je realizovaná formou výmeny tovaru, vrátenia platby, prípadne iná
  • Na darčeky (tovar zadarmo) nie je možné uplatniť reklamáciu

Vrátenie tovaru:

  • osobne na prevádzke Bojnická 3, Bratislava
  • priamo kuriérovi

Vrátenie platby pri uznanej reklamácii:

  • pri platbe v hotovosti, vrátime peniaze ihneď v hotovosti
  • pri bezhotovostnej platbe za objednávku vrátime platbu do 7 pracovných dní na účet platiteľa